Intrebari Generale (30)
Cum pot solicita factura?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Ocice comanda va fi livrata impreuna cu factura aferenta. In momentul comenzii trebuie sa specifici daca doresti factura pe persoana fizica sau juridica si sa completezi, dupa caz,informatiile necesare in campurile presetate din formularul de comanda.
Produsul dorit de mine nu este în stoc. Cum pot face pentru a primi o notificare atunci când revine?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Pentru moment, această opțiune nu este disponibilă în site, însă echipele noastre lucrează activ pentru a putea avea această funcționalitate disponibilă cât mai curând.
Comanda mea a ajuns cu intarziere. Unde pot sesiza acest aspect?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Pentru orice aspect legat de comanda ta, te rugăm să ne contactezi folosind formularul de contact sau pe email. Vom incerca sa rezolvam cat mai curand orice sesizare.
Care este numărul maxim de articole pe care îl pot avea într-o singură comandă?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Poți comanda oricate articole diferite, în limita stocului disponibil. În cazul în care un produs are stoc limitat, vei primi o notificare în momentul în care ai atins numărul maxim de articole disponibile în momentul plasării comenzii.
Același produs este mai ieftin/ scump în altă parte. De ce?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Condițiile comerciale și marja de adaos ale fiecărui retailer sunt diferite, motiv pentru care prețul de vânzare poate fi stabilit de fiecare în mod liber, conform legislației în vigoare. Cu toate acestea, dacă diferențele de preț sunt semnificative, te rugăm să ne sesizezi acest lucru pe mail, pentru a putea efectua verificările necesare și a ne asigura că nu este vorba de o eroare tehnică.
Ce se întâmplă cu produsele alimentare care nu se vând în timp util?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Extrabun a încheiat contracte de parteneriat cu furnizorii de produse alimentare prin care acestia vor pregati pentru livrare doar produse proaspete, aflate in perioada de garantie, astfel incat la consumatorul final va ajunge comanda in conditii optime.
Pot alege să primesc produsele și la altă adresă decât cea din contul meu sau cea setată inițial?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Sigur că da! Îți livrăm produsele acolo unde ai nevoie de ele. Pentru a adăuga o adresă nouă, te rugăm să accesezi secțiunea „Adresele mele” din contul tău.
Produsul primit nu corespunde cu imaginea produsului de pe site. De ce?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Imaginile produselor sunt afișate cu titlu de prezentare. Facem tot posibilul să ne asigurăm că informațiile pe care ți le oferim sunt corecte și complete, însă te rugăm să consulți întotdeauna ambalajul produsului. Producătorul poate modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu putem fi răspunzători de eventuale diferențe (în termeni de culoare, formă, aspect) între imaginea afișată și cea a produsului livrat.
Cum pot returna un produs?
Ce fac dacă nu sunt la adresă în momentul livrării?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Livratorul te va contacta (sms, mail sau telefon) întotdeauna înainte de livrarea comenzii, astfel încât să ne asigurăm că te găsim acasă. Daca totusi nu te poate contacta, comanda se va returna.
Am vrut să adaug produse unei comenzi deja plasate dar nu am reusit. De ce?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Pentru a putea adăuga produse unei comenzi deja plasate, această comandă trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
· Comanda să nu fie facturată;
· Să nu fi expirat timpul de editare a comenzii comunicat în site;
· Să nu conțina cazuri de produse lipsă încă nesoluționate;
· Să nu înregistreze erori de plată (în cazul plăților efectuate online);
Pot alege o metodă de plată diferită pentru produsele nou adăugate unei comenzi deja plasate?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Desigur. Poți opta pentru plata numerar, prin POS la livrare sau online, folosind cardul asociat contului tău, indiferent de metoda de plată selectată pentru comanda pe care dorești să adaugi produse.
Am plasat o comandă și as dori sa o completez cu produse suplimentare. Pot face completări pe o comandă deja plasată?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Sigur că da. În funcție de intervalul orar selectat pentru livrare, vei fi notificat încă din momentul plasării comenzii despre posibilitatea de a completa comanda în curs. În cazul în care vrei să verifici dacă poți completa comanda, ulterior plasării, aceasta informație este disponibila și in secțiunea contul meu-> comenzile mele-> detalii comanda.
Mai multe detalii gasesti aici (Art. 2.7 2.7): completare comanda
În cazul în care timpul pentru adăugarea unui produs pe o comandă anterioară a expirat, vei fi notificat de acest aspect în momentul finalizării procedurii de adăugare a produsului, prin afișarea mesajului “ A expirat timpul în care se pot adăuga produse în această comandă”.
Pot modifica sau anula o comandă deja plasată?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Dacă te-ai răzgândit și nu mai vrei un produs din comandă, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți notifica pe email în intervalul orar 10:00-19:00, de luni până vineri si noi face tot posibilul să îți modificam sau să îți anulam comanda.
Dacă modalitatea de plată aleasă este ramburs, vom încerca să facem orice modificare cerută de tine în cel mai scurt timp posibil de la plasarea comenzii.
Dacă modalitatea de plată selectată este cu cardul, pentru moment valoarea comenzii tale finale nu poate depăși suma de bani blocată inițial de pe card.
Citeste mai multe detalii aici (Art. 5): Anulare comanda
Cât este comanda minimă?
Dacă am comandat un produs și ulterior se constata ca nu îl mai aveți în stoc, ce se întâmplă?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Produsul sau produsele ce fac parte din comanda ta se rezervă odată ce aceasta este confirmată. În cazul putin probabil în care va aparea o astfel de situatie vei fi contactat de un reprezentant Extrabun pentru a-ți propune o soluție de înlocuire.
Există și un magazin fizic Extrabun?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Extrabun intermediaza vanzarea unui mare numar de produse, de diferite categorii. Ele sunt disponibile exclusiv prin intermediul magazinului online.
Comanda mea se va procesa imediat ce o plasez?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
În mediul online, comenzile pot fi plasate oricând, dar perioada de procesare a acestora se desfășoară în intervalul 10:00-19:00, de Luni până Vineri, excepție făcând sărbătorile legale.
Produsele comandate au cerificat de garantie?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Pentru produsele cumpărate de pe website-ul www.extrabun.ro , garanția acestora este cea stabilita de producătorul fiecărui produs în parte, în funcție de durata medie de utilizare, astfel că fiecare produs va fi însoțit de certificatul de garanție al producătorului aferent produsului solicitat.
Mai multe detalii aici (art. 11): Garantie
Unde sunt depozitate produsele?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Produsele se gasesc in custodia furnizorilor nostri si se preiau in vederea livrarii in momentul comenzii. Astfel, ne asiguram ca ele se pastreaza in deplina siguranta. Oricum, fiecare produs va fi însoțit de certificatul de garanție al producătorului aferent produsului solicitat.
Ce produse sunt disponibile pe extrabun.ro?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Pe platforma extrabun.ro, sunt listate peste 300 produse, din urmatoarele categorii: electronice si electrocasnice, birotica si fashion, cosmetice si ingrijire personala, jucarii, articole sportive, idei de cadouri. De asemenea, exista o larga selectie de produse alimentare (de tip supermarket sau homemade). O sectiune separata o constituie ofertele de cursuri si consultanta online.
In afara produselor din categoriile mai sus mentionate, exista si o categorie de oferte speciale si idei inedite.
Am încercat să plătesc comanda folosind cardul salvat în contul meu extrabun, însă din cauza unei erori de sistem comanda mea nu a fost procesata. Ce pot face?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Exista astfel de situatii care apar din cauza unor erori tehnice. In aceasta situatie poți alege plata ramburs (la livrare, prin POS sau cash). Ȋn cazul ȋn care mesajul afisat este „plată eșuată”, poţi reȋncerca sa efectuezi plata, accesând secțiunea „Comenzile mele”.
Ce tipuri de carduri bancare acceptati?
Este plata online sigura? Pot salva in siguranta datele cardului meu bancar?
Cum pot face plata pentru comanda mea?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Plata se face online prin intermediul formularului de comanda sau ramburs la curier in cazul in care ai optat pentru acest lucru in momentul comenzii.
Comanda mea nu a fost livrată în intervalul orar solicitat și ulterior a fost anulată. Cum trebuie să procedez pentru a-mi primi produsele?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
O comandă este anulată automat de sistem în momentul în care aceasta se întoarce către depozitul nostru. Acest aspect este notificat în contul tău, secțiunea „Comenzile mele”. Din această categorie fac parte situații precum: comenzi anulate de client, comenzi anulate de agentul Customer Support în urma acordului clientului, comenzi anulate de curier în cazul în care clientul nu poate fi contactat etc.
În cazul în care dorești să primești în continuare comanda anulată, poți repeta plasarea ei accesând din contul tău secțiunea „Comenzile mele” → „Repetă comanda”, iar produsele vor fi reintroduse automat în coșul tău de cumpărături.
De ce nu aveți un număr de telefon afișat pe site?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Ne dorim să venim în întâmpinarea clienților noștri cu o rezolvare rapidă pentru fiecare situație pe care ei o întâmpină. Prin detalierea problemei, trimițându-ne un e-mail, ne asigurăm că, în momentul în care te contactăm, situația menționată de tine este deja investigată, eficientizând astfel modul de lucru al echipe
Cum pot lua legătura cu cineva din echipa Extrabun dacă am o problemă legată de comanda mea?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Oricând dorești să ne scrii, îți stăm cu drag la dispoziție si raspundem cat de rapid posibil pe email, la contact@extrabun.ro de luni până vineri, în intervalul orar 10:00 - 19:00;
Imi pot schimba datele de profil din cont (ex. adresa, nr. telefon)?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Da, trebuie doar sa intri in contul tau si sa faci actualizarile dorite.
Pot face o comanda daca nu am cont pe extrabun.ro?
Posted: Aug 21, 2023
in
Intrebari Generale
Nu. Comanda se poate face doar din contul de client deci este necesar sa iti faci cont (completand toate campurile setate) inaintea plasarii unei comenzi.
Pentru mai multe detalii, aici vezi Art.2): Inregistrare si comanda