Frequently asked questions - FAQ


Filter by category:  clear filter

Thank you, moderator will answer as soon as possible!
Ask a question
hide form
Captcha


Questions in Intrebari Generale

 Intrebari Generale (30)


  Cum pot solicita factura?

  Produsul dorit de mine nu este în stoc. Cum pot face pentru a primi o notificare atunci când revine?

  Comanda mea a ajuns cu intarziere. Unde pot sesiza acest aspect?

  Care este numărul maxim de articole pe care îl pot avea într-o singură comandă?

  Același produs este mai ieftin/ scump în altă parte. De ce?

  Ce se întâmplă cu produsele alimentare care nu se vând în timp util?

  Pot alege să primesc produsele și la altă adresă decât cea din contul meu sau cea setată inițial?

  Produsul primit nu corespunde cu imaginea produsului de pe site. De ce?

  Cum pot returna un produs?

  Ce fac dacă nu sunt la adresă în momentul livrării?

  Am vrut să adaug produse unei comenzi deja plasate dar nu am reusit. De ce?

  Pot alege o metodă de plată diferită pentru produsele nou adăugate unei comenzi deja plasate?

  Am plasat o comandă și as dori sa o completez cu produse suplimentare. Pot face completări pe o comandă deja plasată?

  Pot modifica sau anula o comandă deja plasată?

  Cât este comanda minimă?

  Dacă am comandat un produs și ulterior se constata ca nu îl mai aveți în stoc, ce se întâmplă?

  Există și un magazin fizic Extrabun?

  Comanda mea se va procesa imediat ce o plasez?

  Produsele comandate au cerificat de garantie?

  Unde sunt depozitate produsele?

  Ce produse sunt disponibile pe extrabun.ro?

  Am încercat să plătesc comanda folosind cardul salvat în contul meu extrabun, însă din cauza unei erori de sistem comanda mea nu a fost procesata. Ce pot face?

  Ce tipuri de carduri bancare acceptati?

  Este plata online sigura? Pot salva in siguranta datele cardului meu bancar?

  Cum pot face plata pentru comanda mea?

  Comanda mea nu a fost livrată în intervalul orar solicitat și ulterior a fost anulată. Cum trebuie să procedez pentru a-mi primi produsele?

  De ce nu aveți un număr de telefon afișat pe site?

  Cum pot lua legătura cu cineva din echipa Extrabun dacă am o problemă legată de comanda mea?

  Imi pot schimba datele de profil din cont (ex. adresa, nr. telefon)?

  Pot face o comanda daca nu am cont pe extrabun.ro?

Produs adăugat la favorite

Ai un cadou garantat!

Te rasplatim daca raspunzi complet si responsabil la 3 intrebari!

*Campania este valabila doar pe raza teritoriului Bucuresti si Ilfov

Pentru detalii complete despre cum protejăm datele tale și politica noastră de cookie-uri, aruncă un ochi la pagina noastră de confidențialitate. Sperăm să ai o experiență minunată aici! 🚀