1. PRIMIREA COMENZILOR ȘI ÎNLOCUIREA PRODUSELOR 

1.1. La primirea comenzii, cumpărătorul vă semna pentru primirea acesteia. Orice reclamație ulterioara nu va fi luata în considerare. 

1.2. În cazul în care produsele sunt avariate/prezinta defecte iar acest lucru a intervenit înaintea preluării comenzii sau pe parcursul livrării, cumpărătorul vă notifica platforma www.extrabun.ro la adresa de mail: contact@extrabun.ro, în maxim 12 de ore de la recepționarea coletului. În asemenea situații, www.extrabun.ro  va înlocui produsele defecte sau va oferi un discount din prețul acestora, în funcție de opțiunea cumpărătorului. În cazul în care se va opta pentru înlocuirea produsului, politica de retur de la art. 9 de mai jos vă deveni aplicabila. Produsul cu defect va fi înlocuit cu unul conform, într-un interval de timp egal cu cel al procesării comenzii inițiale (calculat de la momentul recepționarii produsului returnat), iar costurile de livrare (inclusiv pentru preluarea produsului cu defect) vor fi suportate de către platforma www.extrabun.ro. Odată ce primim produsul returnat, îl vom analiza integral și vă vom informa prin e-mail sau telefon cu privire la dreptul de a vi se înlocui produsul sau de a vi se restitui contravaloarea acestuia. Produsele nu se pot schimba în depozitul producatorului decât în măsură în care aceasta posibilitate a fost agreata în prealabil. 

1.3. Solicitarea de retur va fi asimilata unei noi comenzi, cu precizarea că prețul deja achitat de către cumpărător va fi compensat cu cel al comenzii nou formate. Formularul necesar poate fi descărcat de aici: Formular de retragere. 

2. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII ASUPRA PRODUSELOR 

2.1. Proprietatea asupra produselor va fi transferată la momentul livrării acestora în locația și în modalitatea indicata în Comandă, după efectuarea plații finale de către cumpărător. Livrarea va fi considerata efectuata atunci când dumneavoastră sau o tertă persoană desemnata de dumneavoastră intrați în posesia fizică a produselor comandate, fapt demonstrat prin semnarea documentelor de primire. Orice rambursare de preț, pentru orice motiv, făcută de către noi va avea ca efect direct și imediat reintrarea de către www.extrabun.ro  în proprietatea produselor. 

2.2. Toate riscurile legate de produse vă vor reveni dumneavoastră din momentul livrării. 

3. DREPTUL DE RETRAGERE 

3.1. Prezentul capitol se aplică exclusiv achizițiilor făcute prin intermediul magazinului online de către cumpărători persoane fizice sau grupuri de persoane fizice constituite în asociații, sens în care comerciantul își rezerva dreptul de a verifica identitatea cumpărătorului care solicita retragerea. 

3.2. Aveți dreptul legal de a vă retrage din contract, fară a preciza motivele unei astfel de decizii, în termen de 14 zile de la data la care dumneavoastră sau o parte tertă, indicată de dumneavoastră, alta decât curierul, intrați în posesia fizică a produselor comandate sau, în cazul în care au fost comandate mai multe produse printr-o singura comandă ce urmează a fi livrate separat, de la data la care dumneavoastră sau o parte tertă indicată de dumneavoastră, alta decât curierul, intrați în posesia fizica a ultimului produs. Aceasta dată poate fi verificată și demonstrată prin documentele de livrare/primire a produselor. Perioada de retragere vă expiră după trecerea celor 14 zile menționate anterior. 

3.3. Pentru a vă exercita dreptul de retragere, este necesar să ne înștiințați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract prin email, la adresa contact@extrabun.ro , utilizând o declarație neechivoca 

3.4. Pentru a respecta termenul limita de retragere este suficient să transmiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. 

3.5. Efectele retragerii 

3.5.1. Dacă decideți să vă retrageți din contract, vă vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare (dacă astfel de costuri au fost suportate inițial de către cumpărător, cu excepția celor suplimentare, derivând din solicitarea unei alte modalități de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi decât cea standard oferit de noi), fară întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai tărziu de 14 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vă vom rambursa sumele utilizând aceeași metoda de plată pe care ați utilizat-o dumneavoastră pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare (exemplu: pentru comenzile achitate prin orice modalitate de plată, restituirea se va face în contul bancar comunicat de către cumpărător); în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane că urmare a unei astfel de rambursări. Cu toate acestea, dumneavoastră vă veți asuma costul și riscul legate de returnarea produselor. 

3.5.2. Fară a aduce atingere celor de mai sus, putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până când ne veți furniza dovezi că ați trimis înapoi produsele, oricare dintre acestea intervine mai întăi. 

3.5.3. Returnarea produselor se va face fară întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea, la adresa ce vă va fi comunicată de către reprezentanții noștri. Termenul de 14 zile este respectat dacă produsele sunt trimise/predate înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Retur total - În cazul în care clientul returnează toată comandă, www.extrabun.ro  va returna contravaloarea produselor comandate și a costului de transport pentru expedierea coletului. Retur parțial - În cazul în care clientul returnează parțial și păstrează unul sau mai multe produse, www.extrabun.ro  va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul dorește să le returneze, fară să returneze taxa de transport pentu expediție. 

3.5.4. Costurile directe aferente returnării produselor vor fi în sarcina dumneavoastră exclusiva. Daca doriți să returnați produsele cu ramburs, suntem în drept să refuzăm preluarea coletului. Returul produselor se face prin orice firma de curierat preferată, respectând detaliile din email-ul primit după procesarea cererii de retur. 

3.5.5. În cazul unui produs livrat care nu corespunde specificațiilor prezentate în website, după plasarea în scris a unei notificări de neconformitate în maxim 48 de ore de la livrarea produsului, cumpărătorul poate returna produsul fară să suporte vreun cost; într-o astfel de situație, cumpărătorul poate solicita înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia. 

3.5.6. Returnarea integrală a contravalorii achitate se va face numai în cazul în care produsele returnate sunt în starea în care le-ați primit, fiind acceptată o diminuare de valoare rezonabilă, rezultată din acțiunile necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționarii produselor, în funcție de specificul acestora. Vor fi considerate acțiuni care duc la diminuarea valorii produsului returnat și care nu sunt justificate de acțiunile necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționarii produselor următoarele, fară că enumerarea să fie limitativa: - Ruperea sigiliilor/etichetelor; - Deformarea/avarierea fizica a produselor; - Murdărirea, pătarea, impregnarea cu substanțe externe; - Dezasamblarea produselor livrate asamblate. Responsabilitatea deteriorării sau pierderii produsului trimis că retur către www.extrabun.ro aparține exclusiv cumpărătorului. 

3.5.7. Dacă produsul nu mai poate fi returnat în stare optima (conform prevederilor de mai sus), www.extrabun.ro  nu va putea returna contravaloarea acestuia. Sunteți așadar responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din alte manipulări decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționarii produselor, în funcție de specificul acestora. Cu toate acestea, dacă produsul returnat este într-o stare în care nu mai poate fi revândut ca și nou, comerciantul își rezervă dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului în stadiul inițial, dacă este posibil, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată în urma vânzării ca produs second hand. 

3.6. Nu puteți uza de dreptul de retragere în cazul în care comanda dumneavoastră vizează: 

3.6.1. produse confecționate după specificațiile prezentate de dumneavoastră sau personalizate în mod clar. 

3.6.2. bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena și care au fost desigilate de cumpărător. 

3.6.3. produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid. 

3.6.4. bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente. 

Produs adăugat la favorite

Ai un cadou garantat!

Te rasplatim daca raspunzi complet si responsabil la 3 intrebari!

*Campania este valabila doar pe raza teritoriului Bucuresti si Ilfov

Pentru detalii complete despre cum protejăm datele tale și politica noastră de cookie-uri, aruncă un ochi la pagina noastră de confidențialitate. Sperăm să ai o experiență minunată aici! 🚀