1. Livrarea produselor comandate de cumpărător se va face la adresa specificată de către acesta la momentul lansării comenzii. Orice modificare a adresei/modalității de livrare specificate inițial se poate realiza prin informarea expresa a platformei www.extrabun.ro  (prin e-mail transmis la adresa contact@extrabun.ro , în maxim 24 ore de la momentul plasării comenzii). 

2. Veți primi un sms de confirmare în momentul în care comanda dumneavoastră va fi predată curierului sau când va fi disponibilă pentru ridicare direct de la producator. În acest mesaj, pentru livrările prin curier, veți regăsi informații despre statusul comenzii (preluata de la Comerciant), iar în cazul unor eventuale modificări, vi se pune la dispoziție un link prin care puteți modifica datele introduse inițial la plasarea acesteia (adresa, număr de telefon, s.a). De asemenea, puteți urmări statusul livrării comenzilor și din contul dumneavoastră de client, secțiunea comenzi. 

3. Magazinul online www.extrabun.ro își asumă responsabilitatea în privința livrării produselor solicitate de dumneavoastră și utilizează pentru aceasta servicii de curierat standard sau propria fortă logistică de livrare. 

4. Costurile aferente livrărilor naționale (tot teritoriul României) vor fi suportate de către cumpărător și vor fi achitate odată cu plata produselelor. Tarifele vor fi calculate în funcție de greutatea coletului și locația la care se solicita livrarea. De asemenea, orice livrare în alte condiții decât cele standard va fi făcută cu suportarea de către cumpărător a costurilor aferente, în conformitate cu politica de preturi a firmei de curierat. 

5. În cazul în care comanda dumneavoastră conține mai multe produse, este posibil că acestea să fie livrate în mai multe transe. În asemenea situații,www.extrabun.ro va factura costurile de livrare (daca este cazul) o singura data. 

6. Durata de livrare orientativă pentru produsele din stoc este de maxim 30 de zile calendaristice din momentul confirmării livrării. Termenul de livrare poate varia în funcție de distanta și produsul solicitat. Daca optați pentru un produs pre-comandat, termenul de livrare vă v-a fi comunicat, prin e-mail sau telefonic, de către unul din colegii delegați. 

7. Sub rezerva dispozițiilor art. 3 din Termeni și Condiții de utilizare, privind disponibilitatea produselor, vom depune toate eforturile pentru procesarea comenzii dumneavoastră până la data specificată în confirmarea de livrare. Cu toate acestea, pot apărea întârzieri generate de evenimente neprevăzute, pentru care nu vom putea fi ținuți răspunzători. De asemenea, comerciantul nu își asuma nici o răspundere în numele firmelor de curierat. În cazul apariției unei situații de natură a afecta termenul de livrare comunicat inițial, vă vom informa cu privire la aceasta situație și vă vom oferi opțiunea de a menține comanda cu o noua dată de livrare sau de a anula comanda, concomitent cu rambursarea întregii sume plătite. 

8. Livrarea la adresa specificata de către cumpărător se vă face prin intermediul firmei de curierat colaboratoare, intre orele 09:00-17:00, în zilele lucrătoare. În cazul în care preferați un anumit interval de livrare, vă rugam să menționați acest lucru în câmpul de mențiuni speciale din comandă. Vom oferi întotdeauna curierilor toate informațiile primite de la dumneavoastră în legătură cu adresa specificata pentru livrare și orice alte mențiuni făcute în momentul plasării comenzii, însă nu putem verifica daca acestea sunt întotdeauna luate în considerare. 

9. Reprezentantul firmei de curierat va încerca să contacteze telefonic cumpărătorul în prealabil. În cazul în care coletul nu poate fi livrat, personalul firmei de curierat vă lasă o înștiințare, după care va încerca să efectueze livrarea din nou. Vom oferi întotdeauna curierilor toate informațiile primite de la dumneavoastră în legătură cu adresa specificata pentru livrare și orice alte mențiuni făcute în momentul plasării comenzii, însă nu putem verifica daca acestea sunt întotdeauna luate în considerare. 

10. În cazul în care și a doua tentativa de livrare eșuează din motive neimputabile noua, vom încerca să găsim un loc sigur unde să depozitam temporar coletul. De la aceasta data aveți la dispoziție maxim 15 zile pentru a solicita o noua livrare, al carei cost vă fi integral suportat de către dumneavoastră, conform politicii de preturi a firmei de curierat. Daca livrarea nu va fi solicitată sau nu va putea fi realizată nici în decursul celor 15 zile, vom califica refuzul de preluare a lui drept o intenție a dumneavoastră de anulare a contractului, care va fi considerat ca fiind reziliat, avansul achitat urmând a fi reținut de către www.extrabun.ro  cu titlu de despăgubire. 

11. În cazul produselor cu livrare din depozitele producatorului, ne rezervam dreptul de a nu depozita produse pentru perioade mai mari de 30 de zile de la data stabilita pentru livrare, chiar daca acestea au fost achitate integral. Daca livrarea nu va putea fi organizata în decursul celor 30 de zile, vom califica aceasta drept o intenție a dumneavoastră de anulare a contractului, care vă fi considerat că fiind reziliat, sumele de bani deja achitate urmând a fi reținute de către platforma www.extrabun.ro  cu titlu de despăgubire. 

Produs adăugat la favorite

Ai un cadou garantat!

Te rasplatim daca raspunzi complet si responsabil la 3 intrebari!

*Campania este valabila doar pe raza teritoriului Bucuresti si Ilfov

Pentru detalii complete despre cum protejăm datele tale și politica noastră de cookie-uri, aruncă un ochi la pagina noastră de confidențialitate. Sperăm să ai o experiență minunată aici! 🚀